JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Magnus Jacobson – en stjärna i det tysta
Magnus Jacobson, 30, tävlar för Fjälkingeklubben IM Sportriders och slog igenom på allvar när han vann Grevlunda Grand Prix i juni.
– Men, hade man tittat på det jag har gjort tidigare så är man ju ingen rookie direkt, säger Jacobson, på plats i Falsterbo för att rida unghästar. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
http://www.kristianstadsbladet.se/sport/magnus-jacobson-en-stjarna-i-det-tysta/
Moderator
Hästnyheter
Meetinget i italienska Arezzo slutade strålande för Magnus Jacobson. Med Chewie blev det en fjärde plats i Grand Prix-klassen över...
Hästnyheter
När VW Grevlunda Grand Prix fick sin upplösning på söndagen rymdes de fem främsta ekipagen inom en tidsmarginal på 58 hundradelar...
Hästnyheter
Magnus Jacobsson, 30, från Blentarp ställde till med en jätteskräll i Grevlunda Grand Prix.
Med sin häst Meluha S slog han...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Då kunde han ju fixa själv kan jag tycka ;) men jag antar att man helt enkelt vill vara snäll ibland!
Sel
49 minuter sedan
Svar: 1 074
Visningar: 31 426
Allmänt
Roliga saker som barn säger
Småbarn Sonen i morse, grinig som få. Hans lärare kliver fram och säger ”Godmorgon A!”
Sonen: ”Det är INTE god. Bara morgon. :mad:”
😆
Nixehen
Igår kl 23:59
Svar: 843
Visningar: 132 699
Barn
Svensk Politik 4
Samhälle Det finns ingen motsättning mellan återbruk och att bygga så det håller. Få saker som tillverkas i linjeproduktion idag är tänkt att...
Rumpnissen
Igår kl 23:12
Diskbråck
Hundhälsa Ja jag tror att det viktigaste för våra sällskapshundar är känslan av att få vara med resten av flocken. Dahlia accepterade det hela...
Malibu_Stacy
18 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 690
Hund
Syringomyeli eller något annat?
Hundhälsa Nej det finns ingen botande behandling bara symtomlindrande. Oftast i form av smärtstillande Pregabalin och ibland i kombination med...
Malibu_Stacy
20 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 310
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Lyckas man få en ordentlig population blackworms i ett räkkar t.ex så sticker de ju då och då upp ur substratet (som en rosa gräsmatta...
Scandi
24 minuter sedan
Svar: 1 444
Visningar: 43 846
Djur