Magplatta till täcket

Sv: Magplatta till täcket

Hansbo säljer lösa sådana. Men jag har inte brytt mig om att kolla hur man fäster dom. Men det borde gå att ha dom på alla täcken med kryssgjordar får jag för mig för jag har inte sett någon speciell detalj på deras täcken.

Okej, har dom ngn hemsida eller vet du ngnstans där man kan beställa?

Nu hittade jag en ÅF på internet som hade, tänkte beställa därifrån, vad vad ska man har för storlek tror ni? Tänkte ta M eftersom hästen är mellanstor, tror ni det kan blir bra?

Jag har en från hansbo, den går att fästa i alla täcken som har 2 kryssgjordar.
Tog M till min häst, ett hbl på strax under 160 cm men ganska grov i typen. Är lagom på henne :)
Dock har jag inte behövt använda den eftersom det knappt varit någon vinter här :p

Jag har en från hansbo, den går att fästa i alla täcken som har 2 kryssgjordar.
Tog M till min häst, ett hbl på strax under 160 cm men ganska grov i typen. Är lagom på henne :)
Dock har jag inte behövt använda den eftersom det knappt varit någon vinter här :p

Okej, men då borde nog M passa på mig med.
Här är det mkt lera, och jag har precis flyttat min häst till ett nytt stall och hon går i hagen tillsammans med en 2,5 åring = MKT lek och bus och spring i hagen :p Hon har varit lerig upp på benen och under magen alla dagar jag har kommit till stallet nu. Och det hinner inte torka så det bara är att borsta bort, så tänkte testa med en sånhär platta,

Liknande trådar

Utrustning Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
Svar
15
· Visningar
751
Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
706
Senast: MiniLi
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
610
Senast: skiesabove
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Tapeter tapeter tapeter
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II