J
jappisen
Min hund började kräka mycket under tisdag kväll och det slutade med att i åkte in akut under natten. Han blev inlagd med dropp under ett dygn och fick stanna kvar på sjukhuset i två dygn. När jag hämtade hem honom bajsade han ren diarre och fick vara fastande igår kväll. Jag hamtade hem honom igår vid ca 4. Han är idag fortfarande slö och vill inte gå ut. Jag får bära honom hem för han orka inte gå. Hans svans bara hänger ner. Han fick mat i morse och har fått behålla den, har inte alls bajsat idag. Han har en kronisk magsjukdom men det var längesen han var så här magsjuk och han brukar inte spy som denna gången.
Jag misstänker att han inte har sovit något på de två dygnen eller väldigt lite då jag vet hur min hudn är utan någoon han känner i närheten. Sköterskan sa at han suttit och varit mycket orolig i sin bur och pipigt. Så bara det lär han ju bli trött av.
Hur länge brukar det ta innan de återhämtar sig efter så kraftig magsjuka?
Jag misstänker att han inte har sovit något på de två dygnen eller väldigt lite då jag vet hur min hudn är utan någoon han känner i närheten. Sköterskan sa at han suttit och varit mycket orolig i sin bur och pipigt. Så bara det lär han ju bli trött av.
Hur länge brukar det ta innan de återhämtar sig efter så kraftig magsjuka?