Zlatan

Trådstartare
Hur är det? Om man skickar ett mail till en adress som inte finns, får man tilbaks ett svar då att mailet inte kommer fram?

Sv: Mail

ocksa: om du har outlook sa kan du be om en 'delivery report' som visar om emailet har kommit fram (om du ar osaker pa adress):

nar su har skrivit ditt mail, ga in pa menyn pa sjalva mailet:
view>options>klicka i om du vill ha delivery report. du kan aven klicka i om du vill ha meddelande nar personen i fraga har last mailet (men det kan handa att mottagaren far valet om de vill skicka det eller inte)

Liknande trådar

IT & mobiler Hur skickar jag en videosnutt på 42 MB till en person som inte har FB? Där går det ju bra. För stor för SMS och mail enligt telefonen...
Svar
10
· Visningar
426
Senast: ameo
·
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att... 2
Svar
33
· Visningar
2 788
Senast: Mia_R
·
Fritid Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa. Lade beställningen 31/12...
Svar
15
· Visningar
807
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 028
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Dalmatiner
  • Valp 2025