Mailadress till KWPN?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Cyllene
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 816

Cyllene

Trådstartare
Har via hemsidan kontaktat dem flertalet gånger ang ett sto men får aldrig svar. Någon som har en e-mailadress man kan försöka med också?

Blir tokig!

/C

Senast ändrad:
Sv: Mailadress till KWPN?

Nu blir jag förvånad !

Jag har mailat KWPN ett par gånger via hemsidan och fått luntor i brevlådan två-tre dagar senare.

Förresten, sto-stammar och annat matnyttigt kan du ju hitta via paardenfokken-sidan.

Det är en kompis som köpt ett Zangersheide-reggat sto. Via en hemsida för en auktion upptäckte jag att hon fått ett föl. Stoet är 5 i år och kan vi få papper på fölet så kan hon ju gå som unghäst längre.

Enligt den hemsidan är fölungen reggad KWPN, inte Zang. Mailade KWPN och Zang samtidigt med en förfrågan om fölet. Z svarade direkt, nu två veckor senare har jag fortfarande inte hört något från KWPN!

Kan du inte ringa då?
(Jag föredrar själv att maila:cool: )

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Jag har tidigare i ungvuxen ålder endast varit i kontakt med kuratorn på vårdcentralen vilket tyvärr inte fungerade under 2023-2024. Tog... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 858
Senast: Redfox
·
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 468
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 711
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka