Bukefalos 28 år!

Mailet kommer inte

A

Asterix

Ska sätta in annons på buke. sen står det att ett mail kommer att skickas till din email för att aktivera annonsen eller dyl.
Men Mailet kommer inte. Varför?
 
Sv: Mailet kommer inte

Hur länge har du väntat?

Jag satte in en annons förra veckan, och det tog ca en haltimme innan mailet kom.
 
Sv: Mailet kommer inte

Ja ja satte in den en gång förra veckan en gån imåndags å en gång idag.. men inte har dekommit nån :(
 
Sv: Mailet kommer inte

kolla skräpposten, där hamnade alla mina mail när jag satte in en annons
 
Sv: Mailet kommer inte

Ska ta upp detta igen, för de kommer fortfarande inte! Nu börjar jag bli arg faktiskt!!!!!!:mad:
 
Sv: Mailet kommer inte

Har du kollat upp din spam-mapp eller andra filter som filtrerar bort mail?

Detta är den klart rimligaste förklaringen, framförallt hotmail brukar, enligt uppgift, vara duktig på att filtrera bort mail som inte är spam/skräppost.

Kontakta annars AnnonsDirekt via kontaktinformationen längst ned på alla annonssidor, då det är de som har hand om och sköter Bukefalos annonssidor.
 
Sv: Mailet kommer inte

Okej, jag har kollat, Det kommer inte... finns inte!
 
Sv: Mailet kommer inte

Jag har också varit med om det...fast det var för någon månad sedan...mailet kom aldrig till mig heller..spårlöst försvunnet och jag har dessutom ingen junkmailfolder på min mail så alla mail som levereras kommer till inboxen.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har fått ett mail om att facebook mottagit en begäran om att återställa mitt lösenord, och en kod i mailet. Jag har ju som ni kanske kan...
Svar
12
· Visningar
546
Senast: tgd
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 325
Senast: Enya
·
Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 555
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 328
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp