Måla klickgolv?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 6 097
R

Raderad medlem 68338

Jag har ett klickgolv som jag inte riktigt gillar. Det är ekfärgat.. modell billigare..
Kan man måla det? Funkar det ens? Vilken färg ska man isf välja?

Sv: Måla klickgolv?

Det är nog inget jag skulle rekommendera. Men kolla i färghandeln vad du ska ha för färg, jag gissar att det behövs något bra att grunda med.

Nytt golv är inte så dyrt om det inte är jättestor yta

Sv: Måla klickgolv?

Äh, laminatgolv finns från 49kr/kvm i många olika färger och mönster. Varför inte köpa ett nytt?
Fast för att svara på din fråga, så har jag verkligen ingen aning om man kan måla det, jag tror inte det. Ska man måla så måste man slipa, och om det är ett billigare laminat så finns det inget att slipa på. :)

Liknande trådar

Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
324
Senast: Sar
·
Hemmet Jag har ofta med mig 1-2 mackor till stallet och snart börjar det bli för varmt att bara ha med dem i en vanlig matlåda. Jag har... 2
Svar
23
· Visningar
947
Senast: Krålus
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 539
Senast: manda
·
R
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
320
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025