Målar stallet.

Sv: Målar stallet.

Ser mycket fräshare ut nu, och dessutom ljusare :banana:
 
Sv: Målar stallet.

Snyggt!

Vi byggde nytt för ett par år sedan, och all målning är inte helt slutförd. Vi målar för fullt, både inne och ute. Inne har jag laserat träet vitt, utom på halva boxväggarna som är mörkbruna (mina skiter så fasligt på väggarna tyvärr). Sadelkammaren är vitmålad. Utvändigt är stallet ljusgrått, vita knutar, vindskivor och fönsterfoder och rött runt fönster och svarta portar och dörrar. Har tyvärr inget foto i datorn, får återkomma senare.
 
Sv: Målar stallet.

Jippi har äntligen börjat måla!! Vitt och grönt blir det kanske inte ett färgval i min smak men bara det blir nymålat så är jag nöjd. Just nu är det grönt/vitt/blått och gult så allt är bättre. Bilder kommer när jag är färdig!
 

Liknande trådar

Anläggning Jag behöver hjälp känner jag. Har varit i min lokala färghandel och försökt köpa färg till stallet men får olika svar av personalen. Jag...
Svar
9
· Visningar
600
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 894
Senast: bobbbo
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 257
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 796
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp