JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Målet att nå längre än i VM
(SHIF)
De svenska ryttarna hade som målsättning att göra bättre resultat i Paralympics än vi VM förra året.De visste också att lagtävlingen skulle bli en tuff utmaning eftersom Sverige bara hade tre deltagare på plats.
http://www.shif.se/t2.aspx?x=1&a=1144828
Moderator
Hästnyheter
(SvRF)
Hela svenska dressyreliten kommer till Strömsholm den 13-15 oktober för att göra upp om den åtråvärda titeln Svensk Mästare...
Hästnyheter
(Svenska Dagbladet)
Ryttar-VM Jerez Ett stort VM-silver i hoppning. En bronspeng till förre världsmästaren Tomas Eriksson. Ett brons...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Ja faktiskt nästan identiska jag trodde det var en sån innan jag läste texten.
Nota
20 minuter sedan
Svar: 1 871
Visningar: 182 549
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Biologisk krigsföring från min hund ikväll. Jag är totalt förstörd av pollenallergi och han ska bestämt kissa under ALLA träd jag inte...
geting
Idag kl 00:08
Svar: 1 352
Visningar: 82 409
Hund
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Fy vad jag lider med dig. Sådant fruktansvärt och jobbigt beslut att ta. Får sälla mig till övriga och säga att du gör rätt som tänker...
fio
Idag kl 00:06
Svar: 19
Visningar: 1 100
Hund