Måne 3 veckor

Gnist

Trådstartare
Jaa...Vad ska man säga??

Han har fått sina ögon, den lille busen och gör tappra försök att gå, men än så länge går det inte jättebra för honom med det, även om det blir bättre och bättre :angel: :love:

0303_Mane_mys_1.jpg

Mane_0303_1.jpg

0303_Mane_1.jpg

0303_matdags.jpg

0303_Cassandra_mane_2.jpg

0303_Cassandra_Mane_1.jpg

Sv: Måne 3 veckor

Fy på dig:D Inga fler valpbilder nu.
Jag som precis bestämt mig för att INTE skaffa fler hundar nu.
Möjligtvis om jag någon gång tar valpar och behåller en eller två eller kanske fem.
Jag har precis sålt en av mina som inte passade in i flocken och har nu 3 st som trivs alldeles utmärkt ihop ju.
Förstör inte det med massa söta valpbilder:devil: :)

Kan han bli annat än söt och senare vacker med Strumpan och Cassandra som föräldrar??

Nää...Seriöst, så lär Tullans kull valpar vara lika söta och fina de. Något mindre och inte lika feta kanske, då jag antar att hon får fler än en...:eek:

Jag hoppas på det i alla fall :crazy: :confused: :eek:

Strumpan och Tita då? Vore väl en trevlig kombination :angel: :angel:
Gillade henne mer än Cassandra :p :p :p *om man vågar säga det utan att bli lynchad*:eek: :eek:

De 2 kommer jag aldrig att para, då jag inte parar röd med BLT och vice versa.

Däremot har jag funderat på att använda Strumpans röda bror på henne, när det blir dags för valpar.

Jo, det blev tyvärr bara en valp i denna kull, men tiken mår bra, valpen mår bra och det var en lätt och komplikationsfri förlossning så det får man vara nöjd med :bump: :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 113
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 399
Senast: Capybara
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
473
Senast: tanten
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?

Hästrelaterat

Tillbaka