Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Han har fått sina ögon, den lille busen och gör tappra försök att gå, men än så länge går det inte så jättebra för honom med det, även om det blir bättre och bättre
Fy på dig Inga fler valpbilder nu.
Jag som precis bestämt mig för att INTE skaffa fler hundar nu.
Möjligtvis om jag någon gång tar valpar och behåller en eller två eller kanske fem.
Jag har precis sålt en av mina som inte passade in i flocken och har nu 3 st som trivs alldeles utmärkt ihop ju.
Förstör inte det med massa söta valpbilder
Jo, det blev tyvärr bara en valp i denna kull, men tiken mår bra, valpen mår bra och det var en lätt och komplikationsfri förlossning så det får man vara nöjd med
Hundträning
Hej!
Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Juridik & Ekonomi Nu känns det som att du inte hängt med i det jag skrev.
Kontakta kvinnojour eller annan som har koll på vad som verkligen gäller. Jag...
Trädgård & Växter Jag har i omgångar beställt perenner via lite olika svenska samt en tysk webbsida pga kräsen med sorter och alltid blivit nöjd med mina...