"Många skulle värma lite mer för att få bättre resultat"

\"Många skulle värma lite mer för att få bättre resultat\"

(Arbetarbladet)
En som vet det mesta om och kring Gävletravet och som verkligen har sin hobby som arbete är Sonny Olsson. Sonny, som fyller 40 år i sommar, har sedan 1986 varit anställd på Gävletravet och där varit något av sportchefen Tommy Åströms högra hand under åren.
- Jag trivs bra med att få jobba med mitt stora intresse, säger Sonny, som är hästägare och för dagen står det tre hästar i stallet i Valbo.

http://arbetarbladet.se/sports_local_1.php?id=157241&avdelning_1=102&avdelning_2=120&variabel=SPOavd.gif
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) "Jag tävlade i Scandinavian open och Breeders Trophy och kom fyra respektive nia. Jag hade kunnat tävla mer men det...
Svar
0
· Visningar
787
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Samtidigt som stjärnorna intog Globen visade en del av ridsportens framtid upp sig i Lervik. Under...
Svar
0
· Visningar
832
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Sofie Lönn hann inte mer än hem från tävlingarna i Milano så var det dags att packa väskan igen. Förra helgen åkte hon...
Svar
0
· Visningar
748
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) I helgen var det premiär för lokala hopptävlingar i Ockelbo Ryttarförenings regi. Och visst blev det succé. 130...
Svar
0
· Visningar
768
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Brexz
  • Ingen fart på agilitytävling
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp