Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man är rädd för baciller borde det mer handla om att tvätta könen innan sex.
Oralsex måste ju dessutom vara helt uteslutet i spontan form, om man är toalettbesöksmässigt är bekymrad över om ens partner inte spritar händerna efter kissande.
Tangentbord på gemensamma datorer slår det mesta i bacillväg. Till och med sittringen på offentliga toaletter.
Näemen alltså, jag fattar varför folk blir sjuka, med denna inställningen till hygien.
Hur kan du läsa in detta i en diskussionspunkt om sunt förnuft där man tamefan ska tvätta händerna efter man har skitit på toa och sen även ska laga mat med dessa äckelhänder? Dina bakterier sitter på dina fingrar, släpper där du sätter fingrarna, växer till vid rätt förhållanden och urk äckelburk vilken inställning du har till hygien!![]()
Du är kanske inte den med störst bakterieskräck i den här tråden.Just den biten med att suga kuk går jag inte med på om den inte är nytvättad. Min man vet om detta och tvättar alltid av sig om jag ska göra det. Oftast blir det att jag gör det i duschen.
Spelar ingen roll om han är nyduschad. Har han varit på toa innan jag ska ha den i munnen får han tvätta av den igen. Så enkelt var det med det.
Du är kanske inte den med störst bakterieskräck i den här tråden.
...men jag förstår att för dig, som bara tvättar händerna ibland efter att ha gjort nummer två, så måste detta framstå som helt craaaaaazy behaviour.
Men att använda både dator eller smartphone - det är inga problem?Tillräckligt mycket för att ha vett att tvätta händerna efter jag varit på toa.
Framförallt som att anledningen du använder för att tvätta händerna är för att man heller"ska". Nuddar man inte bajs med sina händer så kommer det inga bakterier på dem, inte från rumpan iaf, så varför ska man då tvätta dem just efter toalettbesök? Det finns ju ingen anledning i världen!
Som någon sa så är det massor bakterier på våra telefoner, så varför blir vi inte sjuka jämt då? Jo, för att alla bakterier är inte farliga helt enkelt.
Jag och de flesta jag känner skulle använda handskar när man hanterar hönsgödsel.
Ok, då kan vi ta nästa punkt.
Dödar tvål virus och bakterier?
Nej, det gör ju inte det.
Så åter igen, varför tvätta händerna?