Manukahonung

MonteRose

Trådstartare
Nån här som använder själv?
Har hört och läst så mycket positivt och är sugen på att testa bla för min mage.
Har även läst att det finns mycket förfalskningar och undrar hur man kan vara säker på att köpa äkta vara.

Jag tror faktiskt inte det är någon så väldigt speciell honung för att vara ärlig. Honung är finfint, och smakvariationerna på sorthonung är fantastisk. Ät honung för all del! :up:

Men att en sorthonung från andra sidan världen är så fantastiskt nyttig jämfört med annan honung låter för mig mest bara som ett bra säljknep... Men vill du absolut ha manukahonung får du nog mer eller mindre anta att det är det du köper, jag vet inte av någon säker märkning eller liknande tyvärr.:)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 319
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
279
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
617
Samhälle Jag har inte sett filmen Anora, som blev Oscarsgalans stora vinnare med 5 priser. Jag läste bara regissörens kommentar, om att han menar...
Svar
4
· Visningar
531
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka