Marin/gul resår

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CHW
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 1 601
Sv: Marin/gul resår

Den är bara jättetråkig! Helsvart och vitt schabrak! :P

Kolla på Hansbos hemsida för återförsäljare?

Aha, jag har visserligen inte börjat tävla Zertlin är men han ska ha sadel, träns och skydd med fårskinn i new market och luva och shabrack i vanilj eller creme

Jag tycker iallafall det men många tycker att det är fult med ljusare brunt på mörkbrun häst

Men som sagt smaken är som baken

Har en förbygel i från Kings märket Capone de har marin/gul resår..Har en till förbygel kommer inte i håg vilket märke..Men de finns i märkes butiker iaf;)

Ja men det ja! Jag kanske ska gå igenom alla mina miljarder kataloger här hemma! :D

Tittade lite snabbt nu...

Zaldi har iaf sadelgjordar med sån resår, men Kings saker är med grön/gul resår... :crazy:

Jaså:S..De brukar ha marin/gul de har iag haft det på skandinavium..hmm...

Kom på märket på min andra förbygel:D GG Dyón som gör det va?:crazy:

Liknande trådar

Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: NilHe
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
464
Senast: warg
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka