Märke på kavaj

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Valencia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 199
Sv: Märke på kavaj

Lancet skrev:
Att man har en kavaj som man trivs i kanske?!?

Har förresten en svart Pikeur..
:bow:
Det blir nog en Pikeur Diana. Hyffsat pris på dem oxå! Men vilken färg är snyggast? :crazy:

Jag går mot strömmen av dyra märkeskavajer och erkänner att jag har en svart Hawtorne (stavas?) och har nyligen köpt en annan svart, märkeslös tror jag, att ha i reserv. Den jag har trivs jag i.
Min marinblå Jofa trivdes jag däremot aldrig i.. :crazy:

*lånar* Jag har en Eurostar. Den e jättefiiiiin! :)

Rumpnissen skrev:
Jag tycker det har betydelse. Lika gärna som hästen ska ha ett väl fungerade täcke vill en tävlingsryttare ha en bekväm/funktionell kavaj vid tävling, då man ska prestera på max.
Det är väl klart att det har betydelse att kavajen är bekväm/funktionell! Har jag sagt annat eller? :mad: Men vad har det med märket att göra? Finns det inga billiga kavajer som är bekväma/funktionella??

Självklart har det med vilket märke det är. Precis som det har att göra med vilket märke som är mest hållbart/funktionellt när det gällre täcken.

Men alla tycker olika och självklart finns det billiga/märkeslösa kavajer som är jätte bra.

Jag har en blå Kentucky i ylle, som är 25 år! gammal.
Skitsnygg.
Har en nyare som reserv om jag har vinterhullet kvar.
Har en frack från Eurostar. Dyr o ful.

Liknande trådar

Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
2 007
Senast: cili
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 200
Senast: Flixon
·
Tävling Hej! Brun Dressyrsadel, brunt träns, svart kavaj och svart hjälm. Ska jag ta mina svarta eller bruna stövlar? Schabraket blir nog lila...
Svar
8
· Visningar
894
Senast: Ketrawzc
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 502
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka