Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så idiotiskt! Hunden solidaritetskissar förmodligen där husse/matte kissat och blir nog både förvirrad och nedtryckt om den bestraffas för det. Detta eviga "rangklättrar"-pratet gör mig snart galen, ursäkta! Kan du inte tala om för fodervärdarna att dom inte får bete sig så mot din hund??
jag blev såni ansiktet när detta skedde!! det har kommit fram en massa saker nu som nästan knäcker mig.. och det går ju inte att ta sig ur en fodervärdsavtal..
![]()
Vadå, man kan ju ta sig ur fodervärdsavtal med häst, så varför inte med hund? Man har väl uppsägningstid osv, men annars?
Vadå, man kan ju ta sig ur fodervärdsavtal med häst, så varför inte med hund? Man har väl uppsägningstid osv, men annars?
Ska tex hunden ställas ut eller göras annat med?
Kanske du kan säga att du vill inte veta av att de gör dumma saker som märks på hunden om den tex ska visas.
Ja låter kanske löjligt, men försöka kan man ju.
Det sista jag hörde va att dom blivit erbjudna 5000kr för att "titta bort" om han paras "grannens" blandrastikdet har bara blitt för mkt nu..
![]()
Jajjamen! det ska han, han ska ställas och tävlas mkt så länge han tycker det e kul.. han tog sitt andra cert igår
Dom har nekat mig en gång att tävla honom två dagar i sträck och då ska jag egentligen kunna bryta/häva avtalet om jag förstått det rätt men hur tusan ska jag kunna bevisa detta liksom?
Det sista jag hörde va att dom blivit erbjudna 5000kr för att "titta bort" om han paras "grannens" blandrastikdet har bara blitt för mkt nu..
![]()