Märkeshjälp tack!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare TotallyLost
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 912
T

TotallyLost

VAd kan det vara för märke som tillverkar bla sadlar och har en logga som ser ut TYP som den här kronan?
:bow:

Sv: Märkeshjälp tack!

jag tror det är patrioll kind eller något sånt

på sadeln står det patriot eller någt i den stilen
sadeln är svart och har fyrkantigt bakvalv om det kan vara ngn hjälp. :) :bow:

är det ett "fint" märke eller vad man ska säga och vart kan man köpa deras saker? :bow:

Det är ett mellanpris märke. Engelskt märke. Mycket likt Morris & Nolan på alla sätt och vis, både när det gäller passform, kvalitet och komfort. Men det är ju inte något "fint" märke som t.ex. Frank Baines, Albion, Butet osv.

Den enda som jag vet säljer Ideals sadlar är Mustang Hästsport i Sthlm. Sedan vet jag att det finns fler, men jag vet inte vart. Dock borde det finnas bukefalister som kan svara på det.

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Affectumsadlar? Det är ett relativt nytt märke, framtaget av en svensk sadelmakare. Jag har fått tips...
Svar
7
· Visningar
697
Senast: emma-vsm
·
Kropp & Själ Jag har blivit så väldigt torr på ögonlocken och runt ögonen. Blir ju inte bättre av ögonen rinner hela tiden. Köpte en creme på...
Svar
4
· Visningar
238
Senast: sthu
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 129
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 329
Senast: Silje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka