Marknadsför maskin som behandlar alla sjukdomar

(Eskilstuna Kuriren)
Frekvensmedicinen kommer att revolutionera sjukvården. Det hävdar 31-åriga Veronica Niva, alternativbehandlare i Eskilstuna. Hon och andra så kallade kvantmedicinare behandlar allt från depressioner och ryggskott till impotens och hösnuva med frekvensmaskiner. Om du är katt, häst, hund eller människa spelar ingen roll, behandlingen biter ändå.

http://www.ekuriren.se/ekuriren/standard_artikel.php?id=499337
 
Sv: Marknadsför maskin som behandlar alla sjukdomar

Jag har behandlats av veronica.. efter en olycka så skadade jag min rygg och inget har hjälpt mot min rygg.Efter EN behandling hos veronica så kände jag förbättring.

Sedan har hon behandlat flera av mina väninnors hästar har haft problem med b.l.a arthritis som denna som har haft problem med i många år.Reultatet var häpnatsväcknande de har provat allt i från akunpunktur till magnet utan resultat.
Veronika har räddat livet på deras hästar.
Denna metod är något jag verkligen rekomenderar andra hästmänniskor eller människor med problem över huvud taget.
Då det verkligen funkar..Kalla det hockus pockus... men det funkar=)
Det finns många kvant behandlkare i sverige men jag anser att hon är väldigt kompetent inom sitt område och är väl mån om sina kunder.
Jag själv beställt fakta från karolinska av sven torstar som föreläser om enerskimedicin vilket jag rekomenderar andra att göra som tvivlar om detta.
Mvh/Globus
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp