Marknadsföra ridläger

D

deb

Hej
Jag ska under våren arbeta med att marknadsföra ridresor till Ungern för barn i åldrarna 12-17.
Någon som har tips på vad man kan göra för att nå ut till rätt ställen?
Sätta upp posters och ev komma personligen med information till de större ridskolorna är ju givet.
Men vad kan man göra mer? Alla tips mottages tacksamt.
Deborah

Sv: Marknadsföra ridläger

Vad kul! Reklam i tidningar, radio, på nätet osv. En egen hemsida är nog bra med det har ni säkert redan. Men just att gå ut och prata med folk personligen tror jag kan ge rätt så bra napp för då kan man direkt berätta själv om hästarna och anläggnigen osv. och svara på frågor direkt som uppkommer.

Sv: Marknadsföra ridläger

stallet.se, lunarstorm, ridlager.org

Men framförallt få fast mammor & pappor för idén. Försök få ngn av hästtidningarna att skriva om det - t ex hästfocus eller hästmagasiner, Land, Häst&Ryttare.

Låter ju lite häftigt med ridläger i Ungern för en 12-åring men vi föräldrar är väl olika.....

Låna ut info video, göra studiebesök på ridskolor......

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 995
Senast: lilsan
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 298
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 962
Senast: Mabuse
·
R
Juridik & Ekonomi Hej. Jag hoppas att här finns några som mer kunskap än mig i hur polisen hanterar den här typen av situationer. Vi har fått mycket...
Svar
14
· Visningar
2 553
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?