Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag skulle sätta lappar i ridsportsaffärerna i stan, de kringliggande stallen och ridklubbarna och om det är något större evenemang, typ tävling etc innan träningstävlingens kulle jag sätta lapp där också.
Sätt upp lappar på Granngården, Sporren, Russdog... Distriktetshemsida?!?! Maila klubbar i distriktet som kanske kan lägga ut info på sina hemsidor eller sätta upp lapp i aktuellt ridhus?
Det kan bli "dagens prestation"! Det får man minst en rosett för. Men håll ögonen öppna så kan det dyka upp lite mer stillsamma träningstävlingar också!
Muppo> Disktriktetshemsida finns det redan på! Och oroa dig inte, jag tänkte höra om de tycker det är okej att jag tar tag i programridningar och ordna det. Jag vill ju också ha!
Sen så kan man ju hoppa jättelågt om vill det! To.m. så att jag undrar om jag ska vara med!
MM> Jag tänkte ju höra om jag kunde få beställa rosetterna också. Vill inte ha de där fula från H**ks.
Hästmänniskan
Tycker det är lite märkligt när man försöker sätta ut häst köpes annons eller foderhäst sökes annons. Man får inga svar. Kanske max ett...