"Marknadsföra" träningstävling?

Solvira

Trådstartare
Hur gör ni får att få ut till folk att ni har träningstävling? Klubben är en liten klubb utan något eget ställe att hålla till på.

Sv: "Marknadsföra" träningstävling?

jag skulle sätta lappar i ridsportsaffärerna i stan, de kringliggande stallen och ridklubbarna och om det är något större evenemang, typ tävling etc innan träningstävlingens kulle jag sätta lapp där också.

Jippie!!!! Får jag å Mirren komma då?!? :love:

Sätt upp lappar på Granngården, Sporren, Russdog... Distriktetshemsida?!?! Maila klubbar i distriktet som kanske kan lägga ut info på sina hemsidor eller sätta upp lapp i aktuellt ridhus?

HOPPNING?!?:eek: :o Då kommer vi inte!!!

:idea: eller kan man få en hedersrosett om man inte kommer över ett enda hinder?!? :banana:

Det kan bli "dagens prestation"! Det får man minst en rosett för. :D Men håll ögonen öppna så kan det dyka upp lite mer stillsamma träningstävlingar också!

PS. Roligt att se dig här igen! :love:

Roligt att se dig här igen! :love:
Vi får se hur länge det varar :angel: Är dödligt less på att sitta på modem. det är såååå segt! Hoppas på att den förbannade sambon ska beställa bredband...

Roligt att prata med er igen oxå! *saknat* :love:

Bra tips! Tack så mycket! :bow:

Muppo> Disktriktetshemsida finns det redan på! :) Och oroa dig inte, jag tänkte höra om de tycker det är okej att jag tar tag i programridningar och ordna det. ;) Jag vill ju också ha! :banana:
Sen så kan man ju hoppa jättelågt om vill det! :banana: To.m. så att jag undrar om jag ska vara med! :D

MM> Jag tänkte ju höra om jag kunde få beställa rosetterna också. :D Vill inte ha de där fula från H**ks. :o

Liknande trådar

Dressyr Vad är era bästa tips för att peppa ridskoleryttare (eller tävlingsovana privatekipge) att våga anmäla sig till klubbtävlingar i dressyr... 2
Svar
27
· Visningar
2 125
Senast: Lady_S
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Senast i november fick klubben hålla stängt på grund av kvarka. Nu visar en ridskolehäst symptom som gör att anläggningen återigen får...
Svar
0
· Visningar
76
Senast: Gunnar
·
Samhälle Dvs sådana typer som gillar att delta på Strong viking, toughest och liknade tävlingar? Googlar jag kommer jag bara till själva... 2
Svar
28
· Visningar
1 787
Senast: escodobe
·
Hästmänniskan Tycker det är lite märkligt när man försöker sätta ut häst köpes annons eller foderhäst sökes annons. Man får inga svar. Kanske max ett... 2
Svar
33
· Visningar
2 442
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka