JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nu tycker jag att det är dags för en samlad bild-tråd med våra smågrisar.
Min älskling Idefix Castanea, som ska få ungar i april.
Cassi med blivande pappan Victory's Don Juan.
Nytillskottet Bravehearts Gwendolyn, 7 veckor gammal.
Coronets är ju så söta när man busar till deras friss!
vilka otroligt fina skarpa kort med sötta marsvin på du har!
Här är iallfall mina små grisar som jag har nu:
Maja
Maja som ängel på en av maskeradpartyna vi haft
långhårig Maja
korthårig maja
Majsan på tork
Majsan med rosetter
Audora (kallas Mino för det mesta)
Underlig bild på sött marsvin
ännu mera underliga vinklingar på det nyaste bäbimarsvinet (som dock är ett år nu, men fortfarande allas bäbo..)
Soda
Lilla rädda Soda som brukar ploppa ut ögonen ser helt normal ut
Totto är normal
här är mina grisar
Hästvård
Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3
4
5
Eurovision 2025
Kultur Jag har lyssnat på alla låtar och har en del jag gillar men mycket hänger på framträdande för mig. Hittade en spotifylista som är...
sweep
Alldeles nyss
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Joggat 8 km med go känsla. Sen har jag ägnat en och en halv timme att hitta rätt kläder till kvällens fest. Är inte klänningmänniska men...
Lilla
1 minut sedan
Svar: 1 739
Visningar: 61 836
Allmänt
Trädgårds- och odlingstråden 2025
Trädgård & Växter Jag har tittat på en kompost (eller två) och inser att den enda jag hittar som stämmer på det jag söker är för liten och för dyr.
Jag...
Shaggy
4 minuter sedan
Svar: 1 258
Visningar: 37 576
Allmänt
Kattbilder #10
Övr. Katt Jaaaa???
När ni är så taskiga att ni placerar elfabackarna så tätt i skåpen att jag inte kan tränga mig in…
Var tycker du då jag ska...
IngelaH
47 minuter sedan
Svar: 596
Visningar: 31 314
Katt
Valp 2025
Övr. Hund Som de flesta barn tyckte även valparna att en låda var en bra leksak 🤩 Hanen somnade 💙
Tajger
Idag kl 12:03
Svar: 901
Visningar: 64 516
Hund
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Det är ett treårigt fjordsto av större modell. Rätt tuff och självsäker. Jag sålde henne främst för att jag inte kände att jag hade tid...
Habina
20 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Polo och jag har tränat igen, och kul att känna att vi utvecklas! Vi red enkelslalom med bibehållen galopp och med byte på första och...
warg
29 minuter sedan
Svar: 682
Visningar: 60 298
Grenar