Marsvinsungar

Stollan

Trådstartare
Visst vill ni se kort på mina ungar jag har just nu ;)

normal_kull.jpg

Vitnos

Ronny

Ronny sover på min mage

Vitnos i min hand.

Det var en "köp ett marsvin och få två på köpet" kull.

Sv: Marsvinsungar

Det är teddy så dom är alltså krulliga som rex men det är en annan mutation.

Då skulle du behöva komma hit och hålla dessa små godbitar.
Dom passar alledels lagom i handen och är så söta när dom somnar in om man klappar och smeker deras huvud.

det finns nog få djur som är så söta som marsvins bebisar! helt underbara :love:

ååh nu saknar jag mitt gamla marsvin..:cry:

åhh, marsvin på magen är det mysigaste som finns.. mina kröp upp på bröstkorgen och sov mot käken när man låg och läste... :love:

Hehe.. mjaa pojkvännen är allergisk, och ska jag ha ett nytt (ja två blir det ju då) så ska jag ha dom hemma så vi kan myyyyysa :love:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
359
Senast: Lyan
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 273
Senast: Bison
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 043
Senast: tomte
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 064
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Klädråd, bröllop.
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur