paradiset Trådstartare 5 Dec 2005 #1 Satincoronet honan Hallon som syrran behåller Satinbärare, sheltie hane Citrus som flyttar på tors Satinbärare virvel hane Silver som behålles Samt satincoronet hane Björnbär som behålles, mycket vältypad med nästan helt platta, släta öron
Satincoronet honan Hallon som syrran behåller Satinbärare, sheltie hane Citrus som flyttar på tors Satinbärare virvel hane Silver som behålles Samt satincoronet hane Björnbär som behålles, mycket vältypad med nästan helt platta, släta öron
sofiie 5 Dec 2005 #3 Sv: marsvinsungarna 5-6 v bilder! Vilka söta, speciellt Hallon Har haft en coronet, fast hon lever tyvärr inte längre
Sv: marsvinsungarna 5-6 v bilder! Vilka söta, speciellt Hallon Har haft en coronet, fast hon lever tyvärr inte längre
T Tofflan 6 Dec 2005 #4 Sv: marsvinsungarna 5-6 v bilder! Åå Citrus var ju jättegullig Eller ja alla var ju superfina,men minen var så söt på kortet
Sv: marsvinsungarna 5-6 v bilder! Åå Citrus var ju jättegullig Eller ja alla var ju superfina,men minen var så söt på kortet
aiquen 6 Dec 2005 #5 Sv: marsvinsungarna 5-6 v bilder! Så himla fina! Håller med ovanstående om att Citrus hade en himla härlig min på det kortet också.
Sv: marsvinsungarna 5-6 v bilder! Så himla fina! Håller med ovanstående om att Citrus hade en himla härlig min på det kortet också.
Modig_Korn 6 Dec 2005 #6 Sv: marsvinsungarna 5-6 v bilder! Söta, men erkänn att ögonen är fixade :smirk:
Z3:an 6 Dec 2005 #7 Sv: marsvinsungarna 5-6 v bilder! Käre värld vilka godingar ! Vill bara haaaaaaaaaaaa!
paradiset Trådstartare 6 Dec 2005 #8 Sv: marsvinsungarna 5-6 v bilder! oja Silvers är rejält ljust rubinröda annars och alla cremars e svagt iallafall med blixt:smirk: MEN Hallon har såsär stora fina ögon
Sv: marsvinsungarna 5-6 v bilder! oja Silvers är rejält ljust rubinröda annars och alla cremars e svagt iallafall med blixt:smirk: MEN Hallon har såsär stora fina ögon
M moonlightgarden 9 Dec 2005 #14 Sv: marsvinsungarna 5-6 v bilder! Åh vilka sötta, ångrar din syster sig så tar jag jätte gärna hallon
Sv: marsvinsungarna 5-6 v bilder! Åh vilka sötta, ångrar din syster sig så tar jag jätte gärna hallon