JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Martin Fuchs OS- och EM-häst drabbad av kolik
Moderator
Hästnyheter
Martin Fuchs, som hoppat hem VM-silver och EM-guld, investerar nu i en första dressyrhäst till flickvännen Simone Pearce, med meriter...
Hästnyheter
SWB-hästen Wega skrev historia när hon tog OS-silver tillsammans med sin ryttare Sara Algotsson Ostholt. Något mer OS blev det dock inte...
Hästnyheter
Holländaren Willy Wijnen är hjärnan bakom en av världens bästa hopphästar, britten Ben Mahers osannolika Explosion W som tog OS-guld i...
Hästnyheter
Hästens liv fick inte att rädda. ...
Källa / Läs mer:
https://www.tidningenridsport.se/hast-halkade-ner-for-slant-fick-avlivas/
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Åt vilket håll går ditt intresse för kurser och träning? Tänker att det kan påverka om du vill träna bruks eller agility eller nåt helt...
farin
32 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 352
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag fick ut ca 1500 när Nikita dog, hon var tio år. Ursprungligen försäkrad för 5000 (Agria). Vet inte om det diffar från olika...
MJLee
43 minuter sedan
Svar: 1 127
Visningar: 58 645
Katt
Akvarietråden V
Övr. Djur Ehm, jahapp. En vän ville bli av med en liten mesig scalare som blev mobbad. Nu ligger den i en påse i mitt 200L. Och igår hörde en...
Red_Chili
47 minuter sedan
Svar: 1 378
Visningar: 41 011
Djur
Rakt fullcheek bett
Utrustning Bättre att titta i aktuellt TR direkt, än i trådar :)
https://ridsport.se/tavling/tr---tavlingsreglemente-/tr-ii-dressyr--para
I...
Frokennordberg
11 minuter sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Sant 🙈😂
Jag hade en bild av att för de summorna min kompis kolla på att de skulle vara seriösare men de var det inte 🙃
Bara glad hon...
Nepenthe
Idag kl 12:28
Födda 2022
Avel Vi red lektion idag! Vi kan inte så mycket än men vi jobbade på att hitta lite driv in i handen och lät henne känna på bettet, hon var...
Piaff
Idag kl 11:31
Svar: 542
Visningar: 78 610
Avel