Martingal till stor ponny

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Ka-tjiing
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 2 212
K

Ka-tjiing

Ni som har ponny (c-d-ponny), vilken storlek har ni på eran martingal?
När jag har kollat runt lite har jag bara sett storlekarna ponny och full, men full är alldeles för stort för min d-ponny, och ponny borde ju vara alldeles för litet, eller?

Sv: Martingal till stor ponny

Jag har en liten D-ponny, just nu har hon cob men hon kan även använda ponny :)

Testat cob storleken ?

ponny.

passar oftast eller så får man spänna ut den lite. ett tips är att prova :idea:

har stor D. inte alltid det finns cob. dock är hon inte så grov

Hittar inte cob någonstans :O
Men så ponny funkar alltså? Får prova det då :D

Cob. Min D-ponny är maxad och normalbyggd.

Jag har ponny storlek på min martingal som jag använder till en liten c-ponny men den brukar även användas till en d-ponny, det går ju alltid att spänna ut dom.

Jag hade cob till min D-ponny, men det var en sån där billig martingal från Hööks (??), de finns oftast i fler storlekar.

Min Bellan har Cob, som är lika stor som en av Hööks martingal i strl Ponny. Dom som finns i ponny, cob, full.. Cob är lika stor som den som finns i Ponny och Full.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 663
Senast: Roheryn
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
519
Hästmänniskan Vi letar C-ponny till vår dotter och har hittat en intressant 4-åring som är 139 cm, men hur stor är risken att en 4-årig welsh (valack)...
Svar
8
· Visningar
1 398
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
338
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka