masage utbildning???!?

L

lie

jag är 16 år!går hästhållning med inriktning med körning! :confused:ja undrar en sak! efter att ja gått ur 3an<! så skulle ja vilja gå nån massage kurs lr nått liknande! nån som kan berätta lite om sånna kurser??
 
Jag läser hos Svensk Terapeut utbildning. Är väldigt nöjd och man får lära sig en hel del. Det de lär ut är genuin svensk massage.
Kursen är väldigt bred och givande.
Kika på deras hemsida om det låter intressant www.stuab.com och är det nåt du undrar så skicka ett pm så kanske jag kan svara :D
 

Liknande trådar

L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 236
Senast: gulakatten
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 009
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 996
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Jag har suttit och glott på kursutbudet hos Holma folkhögskola och upptäckt att deras PDC är väldigt omfattande. Dessutom kostar den...
Svar
12
· Visningar
1 049
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp