Maskerade män till attack

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag förstår inte riktigt. Attacken, som givetvis är helt oförsvarbar och idiotisk, skedde väl dagen innan demonstrationen? Vad är kopplingen?
 
Jag förstår inte riktigt poängen i inlägg som detta? Skall bara de som har åsikter som faller Niphredil i smaken få bli svarade på? Skall vi ha någon form "alla skall resonera lika" för att man skall få vara en del av forumet. Tänk annorlunda och du är inte välkommen här!?
Jag känner att det resonemanget är väldigt omodernt och stelbent.

Jag läser alltid med spänning de avatarers inlägg som jag vet inte riktigt stämmer överens med mig själv. Det är så jag utvecklas och får mer insikt i andra människor tankar. De med samma åsikter ger mig inte så mycket.
Nåja, nu gällde ju det här en bukefalist som blivit bannad gång på gång på gång för sitt sätt att diskutera. Inte för några solklara regelbrott, utan för sitt sätt att trasha sönder trådar. Det har alltså inget med vad som passar @niphredil s åsikter att göra.
 
Jag förstår inte riktigt poängen i inlägg som detta? Skall bara de som har åsikter som faller Niphredil i smaken få bli svarade på? Skall vi ha någon form "alla skall resonera lika" för att man skall få vara en del av forumet. Tänk annorlunda och du är inte välkommen här!?
Jag känner att det resonemanget är väldigt omodernt och stelbent.

Jag läser alltid med spänning de avatarers inlägg som jag vet inte riktigt stämmer överens med mig själv. Det är så jag utvecklas och får mer insikt i andra människor tankar. De med samma åsikter ger mig inte så mycket.

Nej, det handlar om att Inte Mata Trollen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp