Maskeradtävlingar!

Ackela

Trådstartare
Jag funderar lite vad man kan använda på hästar (och en själv) på maskeradtävlingar eller liknande? Alltså produkter, kan man använda t.ex. hårspray på hästarna eller är det farligt för dom? Jag tänker då vanlig hårfärg och sånadär roliga färgade! Sen om ni har något annats tips, vad som helst man kan använda! Inte just kläder kanske men pynt och produkter :p

Sv: Maskeradtävlingar!

Ang färg skulle jag rekommendera den typen av sprejfärg som barn använder i håret till påsk och halloween, går ur efter ett par tvättar. Använder du vanlig hårfärg lär det ju sitta för evigt.

haha, såg nu att jag skrivit vanlig hårfärg till och med. Menade såklart vanlig hårspray! xD

Hårspray som tvättas ut borde man ju kunna använda! Det sitter ju bara tills man tvättar ur det! (Men jag som blond fick schamponera en 4-5ggr innan den svarta färgen när jag skulle vara häxa försvann! ;):D)

Min kompis brukade platta sin ponnys svans för att han skulle få ett ädlare uttryck när dom tävlade dressyr! :p ("Nordsvenskvågig" svans på en ganska kraftig vanligt brun ponny)

Och en annan lockade sitt arabsto, sig själv och sin Afghanhund när dom skulle matcha varandra! :rofl:

Haha, vad grymt att sätta plattången i svans och man! Skulle jag vilja prova men vet inte riktigt om jag vill offra min plattång i stallet :p

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
576
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 576
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka