Thera Trådstartare 25 Okt 2005 #1 Nån som vet var det finns? Buke har dragit in mig i matchningsträsket...
Thera Trådstartare 25 Okt 2005 #2 Sv: Mässingsfärgade australiensiska stigbyglar? *puttar* Ingen? Har sett det på en del tävlingar...
M md5krist 26 Okt 2005 #3 Sv: Mässingsfärgade australiensiska stigbyglar? Jag köpte sådana på Skandinavium för några år sedan, men nu har jag sålt dem till en användare här på Bukefalos
Sv: Mässingsfärgade australiensiska stigbyglar? Jag köpte sådana på Skandinavium för några år sedan, men nu har jag sålt dem till en användare här på Bukefalos
Thera Trådstartare 26 Okt 2005 #4 Sv: Mässingsfärgade australiensiska stigbyglar? Aha, får leta vidare då. Nånstans borde det ju finnas..
Sv: Mässingsfärgade australiensiska stigbyglar? Aha, får leta vidare då. Nånstans borde det ju finnas..
beauspirit 26 Okt 2005 #5 Sv: Mässingsfärgade australiensiska stigbyglar? jag han tyvärr före dig, har precis köpt md5krist;s australiensiska mässingsstigbyglar . är jättenöjd, för jag har letat efter sådana i evigheter och aldrig hittat
Sv: Mässingsfärgade australiensiska stigbyglar? jag han tyvärr före dig, har precis köpt md5krist;s australiensiska mässingsstigbyglar . är jättenöjd, för jag har letat efter sådana i evigheter och aldrig hittat
Thera Trådstartare 26 Okt 2005 #6 Sv: Mässingsfärgade australiensiska stigbyglar? Så det är du som är den skyldige.. Det verkar omöjligt att hitta. Fast nu funderar jag på svarta efter Sorbes tråd.
Sv: Mässingsfärgade australiensiska stigbyglar? Så det är du som är den skyldige.. Det verkar omöjligt att hitta. Fast nu funderar jag på svarta efter Sorbes tråd.