Arabis Trådstartare 28 Apr 2005 #1 Var kan jag hitta det? Ngn som vet. Skall vara rakt, med tungfrihet. Tack/ Linda
M Muupannkakan 28 Apr 2005 #2 Sv: Mässingsfärgat KIMBLEWICK bett? Jadu, jag har ett så hade du bott i närheten hade du fått köpt det för några kronor =) nej, men jag tror att jag köpte bettet på strömsholmstävlingarna för några år sedan.. Lycka till!
Sv: Mässingsfärgat KIMBLEWICK bett? Jadu, jag har ett så hade du bott i närheten hade du fått köpt det för några kronor =) nej, men jag tror att jag köpte bettet på strömsholmstävlingarna för några år sedan.. Lycka till!
Arabis Trådstartare 28 Apr 2005 #3 Sv: Mässingsfärgat KIMBLEWICK bett? Det går väl att skicka.. Glömdeatt skriva storlek, söker strl 11,5 cm. Ibland tycker jag det är svårt att hitta " ovanliga" bett under strl 12,5. Fler tips på var man kan söka?
Sv: Mässingsfärgat KIMBLEWICK bett? Det går väl att skicka.. Glömdeatt skriva storlek, söker strl 11,5 cm. Ibland tycker jag det är svårt att hitta " ovanliga" bett under strl 12,5. Fler tips på var man kan söka?
palle 28 Apr 2005 #4 Sv: Mässingsfärgat KIMBLEWICK bett? Leta i second hand butikerna... Gissa om jag håller hårt i mina 12.5 resp 13.5 som är gjorda i tyskland på 70-talet...
Sv: Mässingsfärgat KIMBLEWICK bett? Leta i second hand butikerna... Gissa om jag håller hårt i mina 12.5 resp 13.5 som är gjorda i tyskland på 70-talet...
Arabis Trådstartare 29 Apr 2005 #5 Sv: Mässingsfärgat KIMBLEWICK bett? Jag får väl åka till Susans Häststuga i Vbg & söka. Ngn annan som har tips på ngn I- net butik som kan tänkas sälja?
Sv: Mässingsfärgat KIMBLEWICK bett? Jag får väl åka till Susans Häststuga i Vbg & söka. Ngn annan som har tips på ngn I- net butik som kan tänkas sälja?