Måste sköta hästarna bättre

Sv: Måste sköta hästarna bättre

Hur många hästställen finns på Visingsö liksom... inte så svårt att gissa vem detta är

Sv: Måste sköta hästarna bättre

Och plötsligt är det helt ok att på Buke lägga in en artikel som till 100% utpekar exakt vem någon är! :confused: :confused: :confused:

Jag kommer aldrig att förstå varför vissa trådar/inlägg raderas och vissa är tillåtna!

Likaså kommer jag inte förstå att det är ok att på Buke ha annonser där det i det närmaste säljs prostitution! :crazy:
Klickade en gång av nyfikenhet på en annons där det stod något om giftassugna baltiska kvinnor. De bilder på kvinnor man såg där låg i min värld långt närmare prostitution är kontaktannons.
Så nu blir jag väl avstängd också när jag tycker det! :p

I övrigt tycker jag det är helt normala annonser, men den jag nämnde gjorde mig illa berörd...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter För en trygg och lyckad undersökning är det viktigt att hästen förbereds inför veterinärbesöket. Hetlevrade och oroliga hästar är...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 372
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 952
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 511
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Jobba som veterinär
  • 12 kvm utbyggnad?

Hund, Katt, Andra Djur