masterback sadeln!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare LoveMyHorse
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 385
L

LoveMyHorse

hej nu undrar jag en liten konstig sak. hur ser masterback sadlarna egentligen ut när man sitter på dem? jag tänkte, eftersom de inte har några hårda delar i sej borde de bli platta och ihopkorvade när man sitter på? någon som ridit i en som kan svara på detta? tacksam :bow:

pssst jag undrar oxå öht hur de är, hur de ligger på häst, sköna att sitta i osv. som sagt, tacksam för svar :bow:

Sv: masterback sadeln!

Jag har haft en Masterback-sadel på prov. Den ser ut ungefär som en vanlig bomsadel när man rider i den. Det finns inget som korvar ihop sig eller blir platt. Stoppningen är för fast för att det ska kunna ske.

Använd sökmotorn så hittar du trådar och inlägg om dessa sadlar. Du kan även söka på Tack On Back eftersom de hette så förut.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Jeps
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 723
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka