Mat i bilen?

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare silverblom
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 534

silverblom

Trådstartare
Vill gärna ha nåt ätbart i bilen men vad? Bara något lätt som man kan äta typ om man blir bort lite längre än man tänkt. Har tidigare haft kexchoklad men de smälter ju i värmen...

Vad finns det som håller i bilen? Gärna så det ett tag.

Till dottern som har en tendens att bli lite hangry har jag alltid med mig ölkorv och små babybell ostar. Behöver inte förvaras kallt så har alltid i handväskan. :up:

Proteinbars - bell någonting - höll förvånansvärt bra nu värmen i helgen då jag verkligen behövde nödmat. Dyrt men dom ersatte ju en lunch då och då så egentligen var det väl billigt.

Belvita har små kex som är förpackade 3 eller fyra i varje påse. De är ganska matiga så man står sig rätt bra på dom faktiskt tycker jag. Oöppnad påse håller rätt länge, öppnar man en påse bör man dock äta upp alla fyra för sen blir de lite sega

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 456
Senast: Freazer
·
Mat Jag äter ju mycket knäckebröd just nu. Det är väldigt gott, med både det ena och det andra på faktiskt. Har haft en period med... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
2 511
Senast: Bulldoozer
·
Mat Jag har ramlat av hästen och kommer under en längre tid enbart ha en arm att göra saker med. Vill hjälpa till så mycket jag kan hemma... 2
Svar
22
· Visningar
1 140
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025