Mat-tidningar

Masqueradee

Trådstartare
Jag har precis köpt två nya mat-magasin som jag aldrig hört talas om/sett förut, "White paper" och "Gourmet" (båda har varit överraskande bra!) och tänkte därför höra efter vilka mat-tidningar som ni brukar köpa eller prenumererar på. Varför gillar ni / gillar ni inte just den tidningen? Vad är det som ni letar efter i en tidning med detta tema?
Förutom de ovan nämnda som jag i framtiden definitivt kommer att köpa så står Jamie Oliver's magasin högt upp på listan för att den liknar mer något av en receptbok och tätt följt kommer faktiskt (tantvarning) Året Runt :D

Jag gillar Allt om mat för det mesta. På senare år något ojämn, men mestadels bra.

Jag gillar variationen i tidningen och de olika svårighetsgraderna på recepten :) Sen tror jag mycket beror på att jag är van vid den och vuxit upp med den.

En tidning jag verkligen saknar är Laga Lätt. Så trist att den la ner, för det var så skönt med vardagsmatsinspiration :up:

Är också uppvuxen med Allt om Mat, har den i omgångar själv (när de erbjuder en bra deal :D ). Tycker den har bra blandning mellan nyheter, recept, vin, tester osv. Har mattidningar mest för inspiration och för "trevligt med tidning i posten"-effekten. Är lite sugen på Vegomagasinet också, verkar mycket sympatisk!

Jag gillar Allt om mat för det mesta. På senare år något ojämn, men mestadels bra.

Jag gillar variationen i tidningen och de olika svårighetsgraderna på recepten :) Sen tror jag mycket beror på att jag är van vid den och vuxit upp med den.

En tidning jag verkligen saknar är Laga Lätt. Så trist att den la ner, för det var så skönt med vardagsmatsinspiration :up:
Jag gillade också verkligen Laga Lätt.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Min familj funderar på att köpa en hund och vi funderar på rhodesian ridgeback. Den ska vara snäll och kelig, kunna hanteras av... 2
Svar
30
· Visningar
6 883

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Husky från USA, tips och råd m.m
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka