Matchningshjälp..

Explosion

Trådstartare
Jag behöver hjälp med att matcha mig och min häst inför tävlingssäsongen. Jag funderar att köpa en rosarutig skjorta. Men skär det sig till en fuxfärgad häst? Sen tänkte jag köpa ett JW-schabrak och huva.. vilken färg tycker ni jag ska ha då? Den snyggaste tycker jag är "orginatet" Marin/vit/röd. Men röd skulle väl skära sig till en rosa skjorta? Hm.. Hoppas ni kan komma med några roliga idéer. :bow:

TvlingGlanshammar3.jpg

Såhär såg vi ut förra året. Jag har en helvit skjorta då, men jag tänkte att det blir lite roligare med en med färg. :bump:
Kom med alla förslag ni kan komma på.

Sv: Matchningshjälp..

Tycker varken du ska ha rosa skjorta eller blå och röd schabrak. Fuxar klär naturliga färger, som brunt, sand, creme bäst men marin och grön funkar också.

Okej.. Hästens "färg" är marin, men jag ska även köpa lite creamfärgade schabrak. Men om jag ska köpa en till skjorta vilken färg tycker ni jag ska ha då, jag känner mig så färglös..

Något av de gröna schabraken och luvorna eller det marinblåa med ljusblå passpoal tycker jag.

Varför inte rosa skjorta med rosa JW schabrak å luva? :angel: .

Ja grönt vore ju snyggt fast eftersom jag har mest blått så får jag nog sattsa på det blå och ljusblåa..

Visst vore det snyggt med rosa.. ;)

Ja brunt å beige skulle vara snyggt. Fast tror ni det skulle vara fint till de andra sakerna jag har på honom och mig..

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
767
Senast: Åsa A
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 540
Senast: Nevermind
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 439
Senast: Sirap
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka