Svarade du mig eller @Qelina ?Här finns det på alla ICA, både Nära, Maxi osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svarade du mig eller @Qelina ?Här finns det på alla ICA, både Nära, Maxi osv.
Ja men precis!! Jag har inte hittat något än dockJag har googlat mig fördärvad utan resultat, så hoppas att du hittarOch att de inte slutat med den! Jag ska till Maxi idag, och då ska jag försöka komma ihåg att kolla. Det är så himla smidigt när man inte orkar göra egen. Och egen har jag aldrig lyckats få sådär pizzeria-syrlig och god.
Mäh@Asko - pizzasallad är dock superenkelt att göra själv![]()
Jo, men det vore bekvämt om man kunde köpa en samtidigt som man handlar all den andra maten .. och märkligt att det inte finns att köpa i en mataffär![]()
Mähdet finns ju massvis med mat som är enkel att göra själv men finns att köpa färdig, varför inte detta också
Om man vill äta det till lunch på jobbet eller köpa snabbt på vägen hem och har inte tid till att laga mat?
Plus så blir det aldrig riktigt rätt med kryddningenoch att få strimlorna lagom mjuka och ändå krispiga.. Gud, nu börjar jag bli hungrig.
Koka kålen?Jodå, det går att göra perfekt pizzasallad själv. Lagom kokvattentid på strimlade vitkålen, ättika, rapsolja, salt o peppar - en skvätt vinäger om man gillar.
Annars finns det på Coop i alla fall, eller närmaste pizzeria:
https://www.matspar.se/produkt/pizzasallad-klassisk-200g-coop
Kommer ändå aldrig bli lika gott som på en pizzeria![]()
Kommer ändå aldrig bli lika gott som på en pizzeria![]()
Finns faktiskt bra recept på vitkålssallad på nätet, tror Ica har ett bra? . Jag brukar skålla vitkålen och sen i med kryddorKoka kålen?
Det är just det där med hur mycket man ska ha av varje som är lite knepigt
Kollade länken men det är streck på varenda företag under, jag känner inte till hemsidan men känns som att det betyder att de inte finns i de affärerna..?
Recept finns i tusenfalt men jag vill ha en färdigFinns faktiskt bra recept på vitkålssallad på nätet, tror Ica har ett bra? . Jag brukar skålla vitkålen och sen i med kryddor![]()
Alltså nej, nu sätter du igång mitt sug efter pizzasallad, bor visserligen mitt emellan två pizzarestauranger (har hört att min stad är den mest pizzeria tätaste stad) och att gå förbi där och känna doften gör inte att jag längtar efter en pizza utan salladen. Tänker alltid att jag ska kila in och köpa salladen men det blir aldrig av, kanske ska passa på idag och mysa till det. Problemet är bara att inget smakar så gott som när man var barn och inget smakar så gott som det man är van vid, är extremt kräsen och som barn ville jag bara ha från ett visst ställe. Men kanske dags att leta reda på ett nytt ställeDet är inte något som jag brukade äta men likväl något som jag saknar i matbutiker. Färdig vitkålsallad, alltså sån där pizzasallad, jag har aldrig sett det och det verkar så orimligt! Det är ju vanligt i pizzarestauranger och dessutom gott, det borde vara populärt. Men ändå så finns det inte att köpa![]()
Då är jag åtminstone inte ensam, lider jag så ska andra lida ocksåAlltså nej, nu sätter du igång mitt sug efter pizzasallad, bor visserligen mitt emellan två pizzarestauranger (har hört att min stad är den mest pizzeria tätaste stad) och att gå förbi där och känna doften gör inte att jag längtar efter en pizza utan salladen. Tänker alltid att jag ska kila in och köpa salladen men det blir aldrig av, kanske ska passa på idag och mysa till det. Problemet är bara att inget smakar så gott som när man var barn och inget smakar så gott som det man är van vid, är extremt kräsen och som barn ville jag bara ha från ett visst ställe. Men kanske dags att leta reda på ett nytt ställe![]()
Koka kålen?
Det är bl.a. det där med hur mycket man ska ha av varje som är lite knepigt
Kollade länken men det är streck på varenda företag under, jag känner inte till hemsidan men känns som att det betyder att de inte finns i de affärerna..?
Recept finns i tusenfalt men jag vill ha en färdig(känner mig som en bortskämd unge
)
Vi hade ett tag, sålde dåligt och togs därför bort igen.Det är inte något som jag brukade äta men likväl något som jag saknar i matbutiker. Färdig vitkålsallad, alltså sån där pizzasallad, jag har aldrig sett det och det verkar så orimligt! Det är ju vanligt i pizzarestauranger och dessutom gott, det borde vara populärt. Men ändå så finns det inte att köpa![]()
Haha precis, nu är vi minst två som kommer tänka på pizzasallad hela dagenDå är jag åtminstone inte ensam, lider jag så ska andra lida ocksåjag kanske får ta och titta förbi en pizzarestaurang jag också
![]()
Kanske inte var sån där bra pizzeria-sallad?Vi hade ett tag, sålde dåligt och togs därför bort igen.
Jag har precis slutatHaha precis, nu är vi minst två som kommer tänka på pizzasallad hela dagen![]()
Alternativt om det fanns en stor marknad för det hade alla sålt.Kanske inte var sån där bra pizzeria-sallad?![]()