Material i boxväggar?

Tussemaja

Trådstartare
Vi ska byta boxväggar - alltså bara trävirket. Nån som har såna där plastbräder och hur är dom? Annat material som nån kan rekommendera?

Sv: Material i boxväggar?

Vissa tycker att plastplanken är svår att rengöra men detta har jag inte märkt något av. Mina hästar slabbar iof inte så mycket:smirk:
l_p9190162.jpg

l_p9190163.jpg

Jag är kanonnöjd med mina plastplank. Det är 3 år sedan jag byggde stallet.

Lade en länk på sassiballs fråga men vet att det finns fler som säljer dem men jag är ybernöjd med de som lev. mina.

Vet inte riktigt vad du vill veta om materialet...:confused:
Råvaran till Mouvix är insamlad begagnad plast av två typer - polyeten och polypropen, så på det viset är det ganska miljövänligt eftersom endast återvunnet material används.

Guuud va snyggt avundsjuuuuk...
[

QUOTE=Bounce;8245842]Vissa tycker att plastplanken är svår att rengöra men detta har jag inte märkt något av. Mina hästar slabbar iof inte så mycket:smirk:
l_p9190162.jpg

l_p9190163.jpg

Jag är kanonnöjd med mina plastplank. Det är 3 år sedan jag byggde stallet.[/QUOTE]

Liknande trådar

Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
470
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
878
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Något stall med bra och rättvist sätt att fördela röda dagar och annat arbete i stallet mellan uppstallade i box? I stallet jag står i...
Svar
12
· Visningar
1 706
Senast: Fibusen
·
IT & mobiler Hur svårt är det att skapa animerande filmer, liksom rörligt material? Om man tänker att man skulle skapa kortfilmer med information...
Svar
0
· Visningar
245
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka