Mätning och grönt kort-kurs i SKÅNE

ForeverYoung

Trådstartare
Hej!

Är det någon som vet någon mätning av ponnyer i Skåne den närmsta tiden? Behöver även ha tag i en grönt kort-kurs åt en tjej i stallet! =)

:bump:

Sv: Mätning och grönt kort-kurs i SKÅNE

puttar upp, är också på jakt efter ett mätningstilfälle. Känns som de flesta klubbarna har avklarat sina mätdagar dock, tyvärr.

Sv: Mätning och grönt kort-kurs i SKÅNE

Åååååjaaaa, jag har 2-3 ponnier som behöver mätas, nån som vet var man kan göra det???
Det har precis startat en grönt kort-kurs i Kågeröds Ryttarförenings regi, kan det vara något?

Liknande trådar

Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
962
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 271
Senast: Thaliaste
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 218
Senast: super
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka