Mattes lamullspaddar!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bollie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 1 208
B

Bollie

Vart kan man få tag i mattes lammullspaddar? Går de att beställa nånstans på internet? Går det att beställa så att det lönar sig isf?

Bor i Ulricehamn och vet att de finns i Jönköping på Cha*lies men det är en bit att åka dit bara för det.

Sv: Mattes lamullspaddar!

Jag köpte min pad i grannstadens ridsportaffär. Betalade 900kr för den med ludd både fram och bak (på ovansidan). Den med ludd bara fram på ovansidan kostade en hundring mindre.

varför kollar du inte med Toarp om de har(gällstad alltså) någon lammullspad där..Det ligger ju ngn anna n fårgård ute hos er vad jag vet om,ellerom det var OD,som säljer tvättbara lammull

Thina

Nej, men jag antar att det är en "vanlig" pad till engelsk sadel hon vill ha eftersom det är sällan någon frågar något om westerngrejer här på utrustning.

Mitt förra inlägg var inte negativt, bara en upplysning.

Okej, sökte på det och kom bara till westernbutiker så då trodde jag det var western hon ville ha. Inte menat att vara avig mot dig! ;)

Oh vilka härliga paddar och rumpvärmare. :love:
Borde ju passa på min bomfria? Vanliga rumpvärmare passar ju ej...

ridin har hemma i sitt lager vet jag 850 kostar dem då och har fygg kanla har dressy, hopp och allrond hemma tror jag,,

Jo jag vet att ridin har... men jag tänkte att det kanske kunde gå att få tag på dem billgare...

Finns på EKO:- i Borås! Mattes med kanal för 795 kr tror jag de kostade.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
816
Senast: Guldaskig
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 435
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
756
Senast: Badger
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka