Mättnadskänsla

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare peligrozzo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 017
P

peligrozzo

Jag ger båda mina hundar den ena 2 år och den andra 5 månader bravo plus(färskfoder) men jag tycker de verkar som om dom inte blir så mätta som dom borde bli... vill inte ge mer bravo då jag testat och båda fick protein-knutor, utan tänkte mest om man kan ge de ngt annat som ökar mättnaden... någon som har tips????

Sv: Mättnadskänsla

om du vill kan du ha på rivna morötter för att fylla ut lite i magen. man kan även ge knäckebröd. båda fyller ut i magen utan att ge så mycket energi.

Jag ger mina hela morötter så har de något att tugga på också. Har också hört om popcorn och diverse grönsaker.

Knäckebröd eller ris.

Min äter 6 st husmansknäcke varje dag...

Knäckebröd och morötter äter dom redan för att dom ska ha hårt att tugga på då de bara får färskfoder.... Ris äter de helst inte å jag vill helst inte ge dom de för de fastnar något kollosalt i deras läppar å sen har jag ris precis överallt:D Tänkte om man kan koka någon gröt eller liknande som blir som bomull i magen:D riktig buk-fylla;)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 600
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 149
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Krävande föräldrar
  • Tandfen utan kontanter
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur