Bukefalos 28 år!

Matvanor..

S

Smogg

Min ena kisse har ett anorlunda sätt att äta jämfört med dom andra två..Han tar blötmaten å lägger över den i torrfodret å äter sen det blandat..Ja ungefär som vi äter hårdbröd till maten..Har era kissar några konstiga matvanor???
 
Sv: Matvanor..

LÅter som en smart katt. Mina katter äter "normalt" förutom att den ena tar en mun full med torrfoder och lägger det utanför skålen på golvet och äter där sen. Om man går runt i köket när hon äter så kan hon springa iväg en bit med det...
 

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
608
Senast: Marvin
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 907
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
939
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp