Maximalt stöd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare maisan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 738
M

maisan

Vilka benskydd ger bäst stötdämpning o stöd för leder o senor? Har bl.a tittat på Eskadron Pro-Active II och deras Gel-Tec skydd.
Nån här som har dessa skydd?
Andra förslag?

Sv: Maximalt stöd

är det stöd du vill ha så finns egt bara ett alternativ, proffessional's choice sports medicine boots! :bow:

ja, jag glömde ju säga att jag ska köpa såna (PC)men det var bara ett par, jag vill ha ett par till...:)

Ingen här som har Eskadron Pro-Active II då? var som nyfiken på om dom är bra eller dåliga?

maisan skrev:
Ingen här som har Eskadron Pro-Active II då? var som nyfiken på om dom är bra eller dåliga?

Hej,

Jag funderar att köpa dem från Horze, tycker de ser fina ut. Vilka är det som du funderat på från PC?

~Ingrid

Från PC ska jag köpa SMB II skydden, en tjej här i trakten säljer ett par knappt anv så dom får jag om en vecka. Men det var ju bara ett par... Och jag vill ha stödjande skydd till alla benen på min rackel häst. Å då jag ändå tänkte beställa ett ulltäcke (Finn-Tacks) fr Horze så hade det ju varit enkelt att köpa benskydd samtidigt. Fast jag vet inte hur jag ska göra.. En annan firma säljer ju PC lite billigare än andra, o dom har oxå ett ulltäcke som verkar bra förutom att det inte har några kryssgjordar... Så jag är i valet o kvalet.
Därför hade det varit kul att höra om Eskadron skydden är nåt att ha...

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 431
Utrustning Jag har under större delen av sommaren försökt hitta bra benskydd som ger bra stöd till både senorna och även kotorna. Det finns ju en...
Svar
0
· Visningar
458
Senast: iNHALE
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 813
Senast: ildiko
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 431
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Fågelobservationer