Med anledning av Virsbo

Gammeln

Trådstartare
Det är alltså tillåtet att diskutera en familjetragedi på ett sådant sätt att den som det handlar om känner sig påhoppad och kränkt när vederbörande dyker upp på forumet.

Nu vill jag INTE ha nåt svameln och slingrande hit o dit utan raka pucker o raka rör. JA eller NEJ
 
Sv: Med anledning av Virsbo

Tillåtet är det väl i den bemärkelsen att det inteär olagligt eller förbjudet. Däremot kan väl anses att moral, etik och känsla för sakens natur bör få ta visst utrymme i debatten. Personligen undviker jag att kritisera personer utan att ha tagit del av all information kring den specifika händelsen.

För media och press, däremot, råder konsekvensneutralitet och behöver inte på något sätt ta hänsyn till vilka följder ett reportage kan ha för de inblandade.

//Celia
 
Sv: Med anledning av Virsbo

vargen skrev:
Tillåtet är det väl i den bemärkelsen att det inteär olagligt eller förbjudet. Däremot kan väl anses att moral, etik och känsla för sakens natur bör få ta visst utrymme i debatten.
Det har du alldeles rätt i, speciellt när man vill göra "sken" av att på Bukefalos där är det minsann ordning, netikett osv. Men vad är ditt svar, JA eller NEJ
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag vet att endel inte tycker att man ska prata om religion. Men jag bara vill få ut lite tankar om allt. Men som nog alla har sett så...
Svar
5
· Visningar
779
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 847
Senast: Sel
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 556
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp