Meddelande i mejl

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Emmiz87
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 087
E

Emmiz87

När jag ska skriva ett nytt mejl (hotmail) så öppnar den ett nytt blad för å kunna skriva men i det här bladet står det nå grejs på engelska typ som att jag skulle ha skrivit det själv.

Min fråga är hur får jag bort det??

Har tagit bort semester meddelande(det startade själv) så det kanske är något virus för det är samma text som i semester meddelandet som startade själv och som jag heller inte har skrivit:devil:
Det som blir när jag öppnar för att skriva nya mejl

Hoppas nån vet å kan hjälpa mig!:laugh:

Sv: Meddelande i mejl

du kan mycket väl ha ett virus.. det görs räder där det läggs in semestersvar (autosvar) med reklam till ens kontakter osv.. du får glatt byta lösenord för att få bukt på det (om det görs från annan dator) och sedan scanna din dator på virus och trojaner etc..

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 997
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
5 065
Senast: Nominous
·
C
Hästmänniskan Jag har min häst ute till försäljning och igår kväll fick jag följande mail (han fick autosvar pga min semester - jag har alltså inte... 2
Svar
32
· Visningar
7 716
Senast: arabia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka