Medeltida teckensnitt

vilse

Trådstartare
Jag skall göra en folder och vill ha en överskrift som ser medeltida ut.

Förslag på var jag kan hitta det? Och hur jag gör för att få in det i Photoshop på lättast sätt?

All hjälp mottages tacksamt!

Sv: Medeltida teckensnitt

www.dafont.com använder jag mig mkt av när jag har hämtat hem teckensnitt till mina photoshop"alster".

Zippa upp filen, gå in på Kontrollpanelen och sen in i mappen teckensnitt. Antingen drar du över teckensnittsfilen dit eller trycker på Arkiv - Installera nytt teckensnitt o letar upp filen. O så vips finns teckensnittet i photoshop!:D

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 778
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
519

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka