Medlemskort

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Texaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 854
Sv: Medlemskort

Det är ju bra att ha med sig medlemskortet för att kunna bevisa att man tillhör en WRAS ansluten klubb speciellt om man ska lösa endagslicens som man kan göra på D-tävling. för man får inte tävla om man inte tillhör en WRAS ansluten klubb §130 sid 11;)
(obs det här är ur wras regelbok hur det är med andra specialförbunds regler har jag ingen koll på)för wras är ju öppen för alla hästraser

Senast ändrad:

Jo det gäller WRAS... Har inte hunnit fått medlemskort än, har dock licenser, eller ja licensnumren, har inte heller hunnit få licenskort...
Kanske ska ta med kvitto på inbetalning, eller jaga på sekreterarn:D

Ta kvitto på allt, ifall det händer nåt.

Jag som funktionär skulle uppskatta det om nån inte kunde visa medlemskort o licens o sånt. Och ett brev från klubben (t ex kopia på mail) skulle göra att jag absolut inte skulle tveka.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 325
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
789
Senast: Mirre
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur