Medlemskort

Pinkilly

Trådstartare
Ja det var åratal sedan jag tävlade tyvärr.... men ska nu förhoppnignsvis snart komma igång med min lilla tös och har därför börjat kolla upp allt runt att tävla igen då man lyckats glömma det mesta :eek:

Men, jag mailade klubben jag är medlem i för att fråga om jag fick medlemskortet hemskickat men fick då till svar att de inte skickade ut medlemskort utan alla medlemmar fanns i en medlemslista hos dem bara.

Men då undrar jag, behöver man inte längre visa medlemskort när man är ute och tävlar? Eller hur görs det nu?

Tacksam för lite hjälp :D

Sv: Medlemskort

För att lösa licens så måste man vara medlem i en klubb. Därmed räcker det med att kolla licensen på plats. Så tror jag det är iaf :)

Sv: Medlemskort

Nej det behöver du inte. Har tävlat för tre olika klubbar och det är bara den nuvarande som skickar ut medlemskort och dom har aldrig frågat efter ngt.
eftersom man måste vara medlem i klubben man tävlar för så är ju licensen beviset på att man är medlem. =)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 551
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)... 9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 842
Dressyr Snart kommer jag börja tävla dressyr men jag är inte så insatt i tävlingsvärlden och har därför inte koll på kostnader osv. Jag tog ett...
Svar
16
· Visningar
2 432
Senast: Bison
·
Tjatter Välkommen till teminsstarten på Stall Hästlyckan. Härmed meddelas att du blivit antagen till årets nybörjargrupp för vuxna och vi... 64 65 66
Svar
1 300
· Visningar
54 215
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka