Medlemslista

Zlatan

Trådstartare
Ok detta är kanske dagens I-landsproblem med jag undrar om det inte går att fixa så att användare som inte varit aktiva på ett tag tex 3 månader försvinner?
Medlemslistan är ju proppad med nick som har 0 eller väldigt få inlägg + att det kanske finns nya användare som vill åt ett namn som är upptaget men inte används.

Sv: Medlemslista

Ja detta har jag tänkt på så många gånger - använder mig ofta av medlemslistan för att hitta kul folk och blir tokig av allt bläddrande.
3 månader kanske är för kort tid men efter ett år utan ett inlägg - skicka ett pm och utan svar - bort.

Som jag precis skrev i ett annat inlägg jag rensar med ojämna mellarum bort användare som inte varit aktiva det senaste året.

Att inte skriva inlägg har inget att göra med om man är aktiv eller inte.
Är du inloggad och bara läser är du aktiv.

Det finns ingen i medlemslistan som inte varit aktiv de senaste 13 månaderna.
Det finns andra delar av Bukefalos som inte är forum och som kräver inloggning också.

Ok - kunde väl tro att du tänkt på detta du allvetande grundare ;-)

Om man nu skulle hitta någon inaktiv - får man en morot då?

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
266
Senast: Luff
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Jeps
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
694
Senast: Grazing
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka